2012. november 30.

OOTD - Brown



Nagyon régen volt már outfit bejegyzés, így vasárnap kimentünk a Botanikus kertbe és ott fotóztunk, este a kolinál is csináltunk néhányat.


Itt legalább megmutathatom 'élesben' az imádott wedge sneaker-t. Még mindig nagyon szeretem, és ami a legjobb: nem fázik benne a lábam :D 
A kabát sajnos már kicsit vékony ilyenkorra, de én még nem vagyok hajlandó téli kabátot felvenni.
A ruhát turiztam, de még rajta volt a címke. Szeretem ezzel a kardigánnal kombinálni.
Ez a táska a gyűjteményem legújabb darabja, kivételesen kaptam és nem én vettem, imádom mert rengeteg dolgot elnyel :)


Love my followers!
Kisses, Anett









Fotózás közben összetalálkoztunk barátnőmmel =)


Kabát: F&F
Ruha: Esprit
Kardigán: no name
Cipő: Deichmann
Táska: ajándék volt
Fülbevaló: Six
Gyűrű: Six



FOTO: Baranyi Attila









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése