2012. november 6.

Wedge sneaker tapasztalatok



Ahogy beköszöntött a hidegebb idő rájöttem, hogy nincs átmeneti cipőm. Topánkába fáztam már, csizmát meg még nem akartam felvenni. 3 hete aztán elindultam valami melegebb cipőt venni :) A korábbi véleményemmel ellentétben végül ezt a weadge sneaker-t vettem. Szerelem volt első látásra :)



Fontos szempont volt, hogy a hat órás laboromat is kényelmesen végigbírjam állni benne és ne arra várjak, hogy mikor vehetem le. Első viselés után nagyon fájt benne a lábam, de azóta megszoktam és teljesen kényelmes. Ebben a nagyon hideg időben sem fázik benne a lábam és a korábbi hitetlenkedésemmel ellentétben nagyon sok mindenhez feltudom venni. Egyszerűen imádom és nem bántam meg, hogy őt választottam :)



Love my followers!
Kisses, Anett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése